ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟΔΟΝΤΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ


1. Κάντε μπούκισμα με χλιαρό νερό και αλάτι. Σε ορισμένες περιπτώσεις προσφέρει ανακούφιση από τον πόνο για αρκετές ώρες.
2. Βυθίστε μια κουταλιά μαγειρικής σόδας σε χλιαρό νερό και ανακατέψτε καλά. Πάρτε μια γουλιά από το υγρό, χωρίς όμως να καταπιείτε. Το υγρό θα πρέπει να παραμείνει στο στόμα για μερικά λεπτά.
3. Το σκόρδο προσφέρει γρήγορη ανακούφιση από τον πονόδοντο. Βάλτε λίγο σκόρδο στην περιοχή, που πονάει, και αφήστε το εκεί για λίγα λεπτά.
4. Μασήστε λίγο κρεμμύδι. Το κρεμμύδι έχει αντιβιοτικές ουσίες και θα σας βοηθήσει με τον πονόδοντο.
5. Ουσίες, που περιέχονται στο τσάι, μπορεί να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των φλεγμονών που προκαλούν τον πονόδοντο. Πάρτε ένα σακουλάκι τσάι (όπως διατίθενται στο εμπόριο για την παρασκευή του αφεψήματος) και τοποθετήστε το στην περιοχή του δοντιού που πονάει. Θα σας προσφέρει ανακούφιση.
6. Τοποθετήστε ένα παγάκι. Προσοχή, όμως, μην το βάλατε μέσα στο στόμα σας. Τοποθετήστε το έξω από την περιοχή, που βρίσκεται το δόντι που πονάει (στο μάγουλο ή την κάτω γνάθο). Η ανακούφιση από τον πόνο οφείλεται στο ότι το κρύο μειώνει τα μηνύματα του πόνου, που μεταφέρονται με τα νευρά.
7. Μασάζ. Υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία πίεσης σε διάφορες περιοχές του σώματος, συμπεριλαμβανομένου του λοβού του αυτιού. Εάν κάνετε μασάζ στον λοβό του αυτιού, από την μεριά που βρίσκεται το δόντι, μπορεί να ανακουφιστείτε. Για το μασάζ, χρησιμοποιείστε τον δείκτη και τον αντίχειρά σας, ώστε να εφαρμόσετε πίεση στον λοβό.
8. Στοματική υγιεινή. Ακόμα και το απλό βούρτσισμα των δοντιών μπορεί να σας ανακουφίσει από τον πόνο. Το βούρτσισμα βοηθάει στην απομάκρυνση των τροφών, που έχουν «κολλήσει» στα δόντια, και πιθανώς αποτελούν την αιτία που άρχισε ο πόνος.

No comments: