ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΓΚΥΟΣ


Πολλές αιτίες είναι πιθανό να «κρύβονται» πίσω από τη δυσκολία που εμφανίζει μια γυναίκα για να μείνει έγκυος. Μερικές από αυτές αντιμετωπίζονται μόνο μετά από ιατρικές παρεμβάσεις. Όμως, αρκετά συχνά, το μόνο που απαιτείται είναι να ενισχυθεί η αναπαραγωγική λειτουργία με φυσικούς τρόπους. Επίσης, βοηθάει και ο προγραμματισμός των επαφών, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι προσπάθειες σύλληψης πραγματοποιούνται σε κατάλληλες ημέρες ανάλογα με τον κύκλο της γυναίκας.

1. Ακολουθείτε ένα υγιεινό και ισορροπημένο διαιτολόγιο – τόσο εσείς όσο και ο σύντροφός σας. Τα καρότα, τα μήλα, τα ροδάκινα, οι γλυκοπατάτες, το μπρόκολο, το σπανάκι και τα υπόλοιπα φυλλώδη – πράσινα λαχανικά περιέχουν ουσίες, οι οποίες ενισχύουν την αναπαραγωγική λειτουργία. Το μέλι και τα γαλακτοκομικά προϊόντα επίσης ασκούν θετικές επιδράσεις. Αντίθετα, αποφύγετε το αλκοόλ και περιορίστε την κατανάλωση καφέ. Σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα, το αλκοόλ διαταράσσει την αναπαραγωγική λειτουργία της γυναίκας και μειώνει τον αριθμό και την κινητικότητα των σπερματοζωαρίων στους άνδρες. Η καφεΐνη έχει παρόμοιες αρνητικές επιδράσεις στο σπέρμα.
2. Αποκτήστε ή διατηρηθείτε σε ένα φυσιολογικό σωματικό βάρος. Η διαδικασία της ωορρηξίας μπορεί να εμφανίζει διαταραχές σε γυναίκες, οι οποίες είναι παχύσαρκες ή πολύ λεπτές.
3. Σταματήστε το κάπνισμα. Έχει συσχετιστεί με μείωση της γονιμότητας στις γυναίκες και είναι δυνατό ακόμα και να προκαλέσει πρώιμη εμφάνιση της εμμηνόπαυσης. Στους άνδρες έχει αρνητικές επιπτώσεις στο σπέρμα. Συνεπώς, η διακοπή του καπνίσματος είναι σκόπιμη και για τον σύντροφο (πέρα από τα υπόλοιπα οφέλη για την υγεία του).
4. Πίνετε πολύ νερό, συμπληρώνετε αρκετές ώρες ύπνου κάθε ημέρα και χρησιμοποιείτε τεχνικές χαλάρωσης. Η αφυδάτωση, η υπερβολική κόπωση και το άγχος επηρεάζουν τον κύκλο της γυναίκας. Οκτώ ποτήρια νερού και οκτώ ώρες ύπνου την ημέρα αυξάνουν τις πιθανότητες να μείνετε έγκυος.
5. Χρησιμοποιείτε ένα ημερολόγιο για να παρακολουθείτε τον κύκλο σας. Εάν γνωρίζετε ποιες είναι οι κατάλληλες ημέρες για σύλληψη, οι προσπάθειές σας θα είναι στοχευμένες. Σε γενικές γραμμές, η καλύτερη περίοδος αρχίζει 5 ημέρες πριν την ωορρηξία και τελειώνει 12 ώρες μετά. Με σκοπό να προσδιορίσετε την ημέρα της ωορρηξίας, μπορείτε να εφαρμόσετε τη μέθοδο της θερμομέτρησης. Ξεκινήστε λαμβάνοντας τη θερμοκρασία σας κάθε πρωί την ίδια ώρα (πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι). Η τιμή αυτή αντιστοιχεί στη βασική θερμοκρασία του σώματός σας. Την παραμονή της ωορρηξίας, η θερμοκρασία μειώνεται. Μια απότομη αύξηση της θερμοκρασίας, η οποία ακολουθεί τη μείωση, δηλώνει ότι έχει συμβεί ωορρηξία. Οι μεταβολές αυτές της βασικής θερμοκρασίας προκαλούνται από αντίστοιχες μεταβολές των επιπέδων συγκεκριμένων ορμονών. Θα πρέπει να κάνετε αυτές τις μετρήσεις τουλάχιστον για έναν μήνα, ώστε κατόπιν να είστε σε θέση να αναγνωρίσετε το πρότυπο των μεταβολών.
6. Φθάνετε σε οργασμό κατά τη σεξουαλική πράξη. Ο οργασμός στη γυναίκα προκαλεί μια μηχανική επίδραση, η οποία προωθεί το σπέρμα προς τον τράχηλο της μήτρας – μακριά από το όξινο (αφιλόξενο) περιβάλλον του κόλπου.

No comments: